EFOP 3.3.5-17-2017-00049
EFOP 3.3.5

TABLÓKÉSZÍTÉS A MÓRÁBAN A KÖRNYEZETISMERET ÓRÁN
Ez a környezetismeret óra kicsit más volt, mint a többi. Mert osztályunk csoportokban dolgozott. Osztályfőnökünk különböző témákat adott minden csapatnak. A témák a következők voltak: MEZŐ, ERDŐ és VÍZEK, VÍZPARTOK.
Első lépésként kisorsoltuk, hogy ki melyik feladatot fogja megkapni, ennek megfelelően 6 csoportot hoztunk létre. Most rajtunk állt, hogy megmutassuk, milyen ügyesek vagyunk, és mennyi mindent tanultunk a környezetismeret órán. Persze tudni kellett csapatban is dolgozni, hogy a tablónk szép legyen, és osztályfőnökünk elégedett legyen velünk.
Három témakört osztott ki a tanár néni, ezek közül a mi csapatunk kapta a VIZEK, VÍZPARTOKAT. Csoporton belül is átbeszéltük, ki milyen feladatot fog ellátni. A csoport irányítójaként többek között azért voltam felelős, hogy a feladatokat kiosszam, az elkészült rajzokat szépen felragasszam a tablónkra. Mindenki igyekezett a feladatból kivenni a részét.
Amikor befejeztük a munkát, akkor bemutattuk osztályunknak az életközösséget!
Ez a nap azért is volt olyan nagyon jó, mert együtt dolgozhattunk. Jó volt látni, hogy tanár néni is boldog attól, hogy milyen ügyesen munkálkodtunk együtt, és milyen ötletes beszámolók készültek.

Papp Krisztián
4.a osztályos tanuló
image image
image image
image
image
image
image
image