EFOP 3.3.5-17-2017-00049
EFOP 3.3.5

MOZGÁSFEJLESZTÉS AZ OVISULIBAN

November 14-én az Ovisuliba érkező óvodás gyerekek játékos mozgásfejlesztő foglalkozáson vettek részt az iskola tornatermében.
A sikeres iskolakezdéshez több területen is megfelelő érettséggel kell rendelkeznie egy iskolába lépő gyereknek. Testileg, érzelmileg, idegrendszerileg, nagy- és finommozgások, kognitív képességek területén és szociálisan is meg kell felelnie az elvárásoknak. A megfelelő mozgásfejlettség nagyon fontos lépcsőfoka az iskolaérettségnek. Érdemes megfigyelni milyen a gyerek nagymozgása, mozgáskoordinációja, finommozgása, egyensúlyérzékelése. Kialakult-e a testtudata, meg tudja-e nevezni a testrészeit. Az önmagán való tájékozottság az alapja a térbeli, majd a síkbeli tájékozódásnak, azaz a füzetben, könyvben való eligazodásnak is.
Az iskolánkban folyó Alapozó Terápiás Mozgásfejlesztés nagymozgásos feladataiból válogattunk ezen a délutánon, illetve testtudat fejlesztő játékot játszottunk a foglalkozás végén. Az óvodás gyerekek szülei is jelen voltak ezen az órán, így lehetőségük volt betekinteni a fejlesztő munkába, megfigyelhették a saját gyereküket mozgás közben.

Zsadányi Csabáné
mozgásfejlesztő terapeuta
image image
image image
image image
image image
image image
image image
image
image
image
image